søndag 16. mars 2008

Palmesøndag

Har sittet og lekt meg litt mer på bloggen. Vil bare nevne at jeg ikke er så populær som besøksantallet sier for det er nok mine besøk mesteparten ;-) Hver gang jeg er inne på sida for å sjekke endringer teller den! Får prøve å nullstille når jeg har redigert meg ferdig.
Ellers har jeg ikke gjort så mye idag. Har lagd hjemmelagde kjøttkaker til middag. Jeg spiser dog ikke nå pga en pågående diett! Skal gjøre et forsøk på å starte et nytt og bedre liv med trening og vekttap. Får stadig kommentarer om mitt høye blodtrykk, og dette håper jeg skal bli bedre etterhvert! Skal følge opp dette mer senere.
Nå drar vi snart i familiebursdag...og ja, jeg skal ikke spise kake... Får tenke på hvor flink jeg er og hvor bra jeg får det senere.

1 kommentar:

Hanne Line sa...

Hei vennen!
Visste ikke at du også hadde blogg her... :-)
Artig, ikke sant?
Har bare akkurat laga min blogg sjøl, men det skjer jo så mye med de små, så det blir jo litt skriverier...

Hobbykveld må vi gjøre alvor av ja!!

...nytt og bedre liv... *plystre-plystre* Skulle vært i gang der jeg også... Syns du er kjempeflink jeg. :-)

Og du, bloggen din er jo kjempeflott jo!!!