fredag 24. oktober 2008

Høst...

Etter et veldig langt opphold, er det på tide å komme seg på nett igjen. Jobb og hus-restaurering tar mye tid og energi, så noe må nedprioriteres i perioder. Jeg har imidlertid vært produktiv og fått noe håndarbeid unna. nye prosjekter er på gang, men med jula rundt hjørnet kan ikke alt avsløres her...

Står foran en arbeidshelg, så da begrenser det seg litt. Jentane skal ha øvingshelg og blomster-show, gleder meg til å høre korpset nå for jeg har ikke fått være med på de siste gangene.

Har installert Windows Live Writer og håper det gjør det letter å føre bloggen. Videre erfaringer blir publisert her.

 

1 kommentar:

Lise sa...

Ja der var du igjen ja! Begynte å savne deg her inne :o) Men regnet med at du hadde hendene fulle m hus og hjem.

Det med en sykveld høres forresten supert ut! Har lenge tenkt å spørre mamma om ho hadde orket å stille opp, men du vet... Jeg forbruker henne jo som barnevakt, så jeg har ikke hatt lyst til å mase om dette og. Har en maskin som står nedstøvet i boden, men ikke initiativ nok til å bare starte og lære meg selv, sånn som Hanne. Og ho er jo rå-flink nå!
Skal på jobb i helga jeg og, tar vaktene hennes på rehab. Du har vel sett hånda hennes? Hvis ikke sjekk bloggen. Stakkars! Og jeg som synes en liten strek brannsår etter stekeovnen er vond!

God vakt, god helg, så må vi få til et treff snart igjen! Skal forresten på Espen Lind konsert m Lise-Marie i kveld. Gleder meg!