søndag 25. januar 2009

Arbeidsrommet


En større restaurering har pågått hos oss en god stund, og bloggingen har ligget brakk. Digital kameraet er også forlagt, så nå improviserer jeg med både min og mannens mobil. Nå har tiden kommet til det som skal bli arbeidsrommet mitt, og gjett om jeg gleder meg. Her er starten.
Når det gjelder håndarbeid arbeides det jevnt og trutt. Julegavene ble klar og levert i tide. Vårhalvåret er ensbetydende med bunad for meg. Har flere prosjekter på gang. Men avreagerer med litt andre ting også. I dag bestilte jeg mønster på pinnemappe fra Marianne. Når arbeidrommet blir ferdig skal det ryddes ganske kraftig, og jeg aner at detvil komme frem ting og tang...

2 kommentarer:

Lise sa...

Blir spennende å se det nye arbeidsværelset ditt! Det er noe jeg ønsker meg også, tenk så deilig å slippe å rydde vekk alt av håndarbeide og hobby-ting-og-tang hele tiden!
Forresten, den pinneveska så snop ut! Tror du det er noe som kan egne seg i et sykurs for særdeles uerfarne?!? :o)

Hanne Line sa...

Er også misunnelig på hobbyrommet ditt... Det er noe som står høyt på ønskelista mi også...

Den pinneveska så kjempesmart ut altså!