tirsdag 31. mars 2009

..null hull..

Jeg har vært hos tannlegen...og hadde ingen hull :-) Det er en liten barnslig glede å kunne gå ut derfra uten å ha hull, for nå kan jeg si til meg selv at jeg har vært flink pike. Så da gikk jeg for å kjøpe litt påskepynt som premie til meg selv. Samtidig lover jeg meg selv å bli enda flinkere til å passe på tennene mine. Men jeg har et annet problem, jeg skjærer tenner, til mannens ergrelse. Da jeg var ung (!!!) hadde jeg biteskinne i plastikk, men den ble jo utslitt etterhvert. Nå har jeg hatt et tilfelle av smerte i kjeveleddet, og i dag fikk jeg høre at det i verste fall kan utvikle seg til et problem og kanskje låse seg! Så nå blir det ny biteskinne. Heldigvis dekker visst NAV mesteparten av dette.

2 kommentarer:

garnlykke sa...

Ja det er jo en fantastisk følelse, da fortjener man gave til seg selv!

Hanne Line sa...

Null hull er jo kjempebra. Hadde også null hull sist jeg var hos tannlegen :-) (Men så endte jeg jo opp der 3 uker etterpå, etter at en del av den ene tanna mi ramla ut *dåne* )

Biteskinne ja... *sukk* Hadde også det i min ungdom, men kasta den veggimellom av ergrelse, hehe. Håper tilvenninga går bedre hos deg. Og godt NAV dekker det. For tannlegeting er jammen meg DYRT!

Kos deg med påskepyntpremie :-)