mandag 7. september 2009

Bloggcandy

Det er så mange flotte blogger der ute, og mange besøk inspirerer ofte til gavmilde lotterier.

En slik blogg er Lappeklipp. Hun lager mange flotte vesker og annet sømarbeid. Nå feirer hun at det har vært over 30 000 besøkende innom hos henne.
Helt utrolig :-) Ta en titt da vel og prøv lykken

En annen blogg som er verdt et besøk er LeKaQuilt. Hun har en stor Giveaway med frist 9/9, så her gjelder det å skynde seg. Man kan få hele 5 lodd!

I Fröken Elsas Virkblogg er det en liten søt mus som søker et nytt hjem. Her er fristen 13/9. Fröken Elsa lager mye flott med heklekroken som er verdt å ta en titt på. Hun er også så gavmild å dele noen av oppskriftene med oss.

Det er også en spennende trekning hos FlittigLise, trekning skjer 1/10.

Jeg krysser fingrene...

2 kommentarer:

Nunne sa...

KOSELIG BLOGG DU HAR!

Hilsen fra Nunne....

ChatrinesLiving sa...

Krysser fingrene for deg jeg også!

I helgen har jeg langfri, så jeg må nok se å få besøkt noen av disse bloggene. Kansje er jeg heldig jeg også:) Lov å håpe:)

Ønsker deg en superfin helg!
Klem fra Chatrine:)