lørdag 6. februar 2010

Norsk Grand Prix-finale

OK! Jeg har vel sagt før, og gjentar det gjerne!
Jeg ser på Grand Prix, og har absolutt mange meninger om det. I år er det mange gode kandidater, så det blir spennende å følge showet.
Hvem er så favoritten?

Vel, en hektisk uke har gjort det slik at jeg ikke har fått med meg hva mediene sier, og det er kanskje like bra for da kan jeg ha min mening og stå på den.

Som den stadig vekk uttalte, men dog kamuflerte, sørlendingen jeg er
(les: har lite dialekt igjen, selv etter bare 13 års "utlendighet" i nord-norge)
må jeg få kommentere at det er to sterke sørlands-kvinner på scenen i kveld

Venke Knutson




Maria Arredondo




Det er norsk Grand Prix-finale, og i kveld skal det avgjøres hvem som skal få representere Norge på hjemmebane.
Min favoritt? Hmmm...det var vanskelig...Tror egentlig jeg bare skal sørge for å ha et glass med noe godt, snacks'en innen rekkevidde og lene meg tilbake og kose meg med showet.

Kan jo bare få tipse om denne sangen med  Maria som jeg liker godt



Tvi, tvi, måtte den beste vinne...bare ikke...nei, jeg skal ikke peke ut noen...

3 kommentarer:

Inga sa...

Her skal vi også se Grand Prix.Vi heier på Didrik, siden han og Mannen er fra samme b, Skien :-)

Ha en trivelig kveld og hils din mann :-)

Lise sa...

Hei og hopp! Tru det eller ei, men jeg sitter faktisk og ser Grand Prix i år. Den norske finalen har jeg ikke sett på årevis, den internasjonale så jeg i fjor for første gang på masser av år, så nå spørs det om jeg ikke går inn under kategorien "satt kjærring" om denne trenden skal fortsette, he he...
Det virker som nivået er høyt i år, ihvertfall i forhold til den gangen jeg så sist. De fleste mangler "det lille ekstra", men jeg holder en knapp på Didrik. Nydelig stemme i de mest krevende partiene.

StrikkeRikke sa...

Hei og takk for koselig kommentar! Så artig at du vil følge bloggen min! Har lagt deg til på lista mi. det var mye fint å se på bloggen din, og nyttige linker. Så jeg titter nok innom ofte ;)

Ha en riktig fin helg.
Hilsen Erikke