fredag 14. august 2009

Et lite mirakel


Alle som kjenner meg vet at jeg ikke har grønne fingre.
Klarer å miste det meste av potteplanter til de evige jaktmarker, selv de som skal være hardføre! Men denne karen har jeg klart å berge, og hold dere fast: ikke mindre enn 2 ganger! Fjortisen kalte det et lite mirakel :-)
Har 2 orkidéer til som den kan være håp for. Så da går jeg helga i møte med en nydelig blomst å se på, god fremgang på dåpskjolen og kanskje en liten tur ut i vår flott natur.
God helg til alle sammen

3 kommentarer:

Lise sa...

Orkidéer klarer merkelig nok jeg og å få til. Den jeg fikk av deg i april har stått med blomster til slutten av juli. Nå kommer det nye knopper igjen. Kommer rett fra utdrikningslag nå, men er frisk og rask i morra formiddag. Si fra om du er klar for nye turer. Siste fridager før hverdagen begynner igjen på mandag.

STEINKJERRINGA sa...

Flink er du! Vet du hva: Bak gardinene på soverommet står det to orkideer som jeg nesten har glemt. Nå har det jammen kommet et skudd med knopper på den ene.

Monicas sa...

nydelig blomst..jeg har ett par med mange knupper, å det blir morro å se hva for farge dem har..mønstra vil jeg gjerne ha en kopi av....
monica H johansen
furumoen
8100 misvær