mandag 23. november 2009

Gevinster


Vi mennesker gledes lett, og med litt ekstra oppmuntring er mange villig til å strekke seg langt. Som tidligere nevnt har vi hatt en spørreundersøkelse på jobb, hvor det ble lokket med flere gevinster for dem som var med.

Mange har nok et litt anstrengt forhold til slike undersøkelser, og jeg kan innrømme såpass at det har vært stunder da jeg glatt har hoppet over dette selv. Jeg skjønner jo grunnen, "hvorfor skal jeg bruke av min tid på dette når jeg ikke får noe igjen for det?"
Denne gangen er den av internasjonal størrelse, og med det håper jeg at arbeidsforhold i ulike land blir avdekket, sammenlignet og presentert på en måte så vi ser hvordan vi faktisk har det her til lands!

Vi er en stor avdeling, så jeg tenkte å legge til ett par gevinster. Med en deltakelse på over 80 % synes jeg vi har gjort en bra jobb.

To par tovede votter er blitt lagte i en fart, og i går fikk jeg tovet og tørket dem slik at jeg kan ta dem med til de heldige vinnerne.



Da jeg annonserte denne trekningen møtte jeg mange smil. Det er jo morsomt å få så gode tilbakemeldinger om sånne tiltak og glede over gevinsten.

Så nå kan 2 flotte sykepleiere gå vinteren i møte litt varmere på hendene :-)

Og snart er det advent....

Ha ei flott uke :-)

5 kommentarer:

Lemi sa...

så deilig da :) æ hadde og svart på ka d sku være slags undersøkelse hadde d vanka sååå flotte gaver :)
sjøl om æ sjeldent vinn nokka som helst :)
regne me d blir nån sånne under treet iår og :)

ha ei flott førjulsuke ;)

Inga sa...

Flott at du bidrar! Jeg dropper alltid slike undersøkelser. Har jobbet alt for lenge i det offentlige til at jeg tror på at det skjer noe.

ha en fin dag! :-)

Lise sa...

Wow! Så flotte gaver! Og jeg som kasta undersøkelsen rett i søpla.... *rødme* Men vi fikk ikke sånne "bestikkelser" oppe hos oss *fnis*
Håper dere gromkoser dere i jula! Klæm!

Grethe sa...

Kjære følger.
Jeg synes det er veldig hyggelig at du vil følge bloggen min. Jeg takker for hyggelige kommentarer og ønkser deg et riktig Godt Nytt År.
Ønkser deg også en hyggelig nyttårskveld.
Klem fra Grethe

Jeg er Kristine sa...

Hei!

Jeg har brukt en vanlig tovet tøffel oppskrift på julesokkene mine. Strikket de som oppskriften sa, men med lenger skaft!