mandag 12. april 2010

En vinter er over...

Ble litt inspirert av Kirsti Sparboes gamle slager "En sommer er over" da jeg så det begynte å regne idag. De siste dagene har mildværet fått snøen til å svinne hen. Yeeee...snart kan vi ut å gå i småsko, kose oss i sola i en lun krok, bytte til sommerdekk. Vel, skal innrømme at jeg gjør en byttehandel med mannen der ;-)

Men dagene går fort, kanskje litt vel fort for jeg har litt for mange bunadsprosjekter! Dette er en blå bunad til en konfirmant, som fikk trøbbel da den avtalt personen som skulle montere den ble forhindret. Jeg syntes jo det var tragisk at hun ikke skulle få blir konfirmert i sin bunad, så her sitter jeg da.

Så egentlig er det helt greit at det regner litt nå....



...slik at jeg får jobbe i fred for sola...
(man skulle nesten tro at jeg ikke hadde annen jobb!)

Så får de andre drenere bort vannet som strømmer nedover bakkene ;-)

Ingen kommentarer: